bumehen

دعوت به همکاری در زمینه تجارت الکترونیک - بومهن

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
بازرگانی آراد
آدرس
بومهن -
تلفن
5118799344
موبایل
09150042166
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

همکاری با آراد می تواند زمینه ساز آینده ای روشن برای اقتصاد جوانان ایرانی باشد. جوان ایرانی می تواند با توانایی بالقوه ای که در وجودش دارد هر کار نشد را شد کند.
بازرگانی آراد فضای مناسبی را برای همکاری علاقه مندان به حوزه ی تجارت و بازرگانی مهیا نموده است.
علاقه مندان نام و نام خانوادگی خود را به همراه آدرس ایمیل و نام شهر به شماره ۰۹۱۵۰۰۴۲۱۶۶ پیامک نمایند تا شرایط کاری و مسائل مالی را دریافت نمایند.
اساس فعالیت آراد منطبق بر ساختار تجارت الکترونیک است و تمام مدیران و اعضای فعال در آن در سراسر کشور توسط کلاس های مجازی ( مشابه دانشگاه های مجازی ) آموزش های لازم را دریافت می دارند.
کلاس های اصول تجارت و فروش ، مباحث تخصصی علم سئو و تجارت الکترونیک ، اصول مدیریت و اقتصاد و نشست های آموزشی فن بیان از اصلی ترین دوره های آموزشی آن است.
آراد دارای گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی است و در حال حاضر در مشهد ، اصفهان و اراک دارای دفاتر


کد آگهی : 20851
بازدید : 6814
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6814
Your رای:
جدیدترین آگهی های مشاوره وام بانكي در بومهن 1 مورد
دعوت به همکاری در زمینه تجارت الکترونیک

دعوت به همکاری در زمینه تجارت الکترونیک

بازرگانی آراد
1396/6/11 14:02:52

همکاری با آراد می تواند زمینه ساز آینده ای روشن برای اقتصاد جوانان ایرانی باشد. جوان ایرانی می تواند با توانایی بالقوه ای که در وجودش دارد هر کار نشد را شد کند. بازرگا…